torsdag den 16. februar 2012

Lidt af de ting jeg har lavet...


Et barnevognstæppe til min yngste datter




Med tre-dobbelt hæklet kant på...


Mit første rigtige hækleprojekt var en gulerod efter Mias bog...



Den store pige mente, at dem kunne hun godt bruge en hel familie af. Så det blev til mor, far, storesøster og baby, da lillesøster endnu ikke var født og vi ikke viste om det blev en dreng eller pige...




Det blev også til nogle fluesvampe efter Mias bog.


Næste større projekt blev denne elefant til den store pige. Den er hæklet... Hun blev glad for den og planen er at den lille også skal have en..



En dag blev jeg sur over at jeg ikke kunne strikke på strømpepinde, så jeg satte mig ned og fik til sidst strikket disse strømper. Det er blevet til flere hen af vejen... Skulle lige have hjælp til hvordan man tog masker op langs siden og hvordan man strikkede drejet ret. Men nu er der styr på det...



Til kreative dag i Fredericia var jeg på workshop hos Livi strik. For at lære dobbeltstrik. Dette lavede jeg i dagene efter jeg kom hjem.

Fandt lige en ting mere.


En halsedisse med hætte, som jeg også købte garn og opskrift til på kreative dag i Fredericia...

Ingen kommentarer:

Send en kommentar