onsdag den 7. marts 2012

Besøg ved BC garn i Kolding igen ;-)

Så var jeg jo lige et smut forbi Kolding og BC garn igen.

Et billed af det indkøbte.


Et spole Turté bomuld (omkring 900 gram)



2 bundter Bomuld/acryl garn (á 100 gram)



4 bundter Bomuldschenille (á 100 gram)



5 nøgler Arwetta



2 bundter Santa Fe strømpegarn (en blå og en lilla)



og så lige lidt tilbehør
Addi strømpepinde str. 20mm (var på tilbud til 19 kr) Addi-sving hæklenål str. 3 og Bamsestoppere til at sætte på pindene, når de ikke bruges (er meget søde).



Jeg havde ikke bestilt det blå nøgle Arwetta, men da jeg kom for at hente min bestilling, fik jeg af vide at de lige havde et enkelt nøgle tilbage i blå og så kunne jeg ikke lade være.
Santa Fe strømpegarnet, havde jeg kigget på, men det kan være svært at se farverne, så dem ville jeg se i virkeligheden og så valgte jeg disse to. På billedet er det lidt svært at se farverne ordentlig, jeg har pøvet flere gange, men dette var det bedste.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar