tirsdag den 3. april 2012

Siden sidst

Der har været lidt mange ting siden sidst. Elevplaner og skole-hjem-samtaler, og det er ikke slut endnu, skal på den igen efter påske. Den store pige er blevet 6 år og det er blevet fejret, men der har også været tid til lidt håndarbejde om ikke andet, så for at stresse af.

Nå, jeg har fåët snakket og handlet med Garngaragen og købt noget garn til en hue med bomber og nogle kits til Ellen Holms halstørklæde i dobbeltstrik.


Mine indkøb


Et kit til Ellen Holms halstørklæde i dobbeltstrik

Garn til hue med bomber

Det ekstra tilsendte garn, da jeg havde bestil 100 g, men kun fået tilsendt 50 g af hver farve

Igang med halstørklædet, den mest ensfarvede side.

Den anden side som er mest flerfarvet. Elsker dobbeltstrik.

Så er jeg startet på sommerfuglehuen af Christel Seyfarth, som jeg købte da jeg var i Middelfart.


Så er den igang.

Her er lidt af det jeg ellers har lavet.

Så langt er jeg kommet med S.I.F. halsedissen, den skal nok blive færdig, men hvornår??

Den prøve jeg startede i neverkont, ser nu sådan ud og skal blive til en taske.

Jeg er også gåët igang med noget dominostrik, bare for at prøve det.

Var en tur i Bilka og fandt den dejlige bog, som jeg har kigget på længe. Og så kostede den kun 75 kr.
Det var vist det for nu. Så må vi se hvornår jeg får tid til at skrive igen.

3 kommentarer:

  1. Jeg skal love for at du har købt noget dejligt garn og sikke mange projekter du har gang i. Jeg siger tak fordi du har meldt dig som fast læser af min blog. Jeg vil fremover være fast læser af din fine blog.

    KH Emmy

    SvarSlet
    Svar
    1. Mange tak. Jo har altid gang i mange ting. Med to små børn skal der være noget, der kan lægges hurtigt. Men der må også gerne være noget til når de er puttet...

      Slet
    2. Og det var så lidt. ;-)

      Slet